UWAGA

Od czasu do czasu na blogu będa pojawiać się materiały, które beda zawierały wulgarne treści.

niedziela, 25 lutego 2007

Raperzy

Poznajecie tego pana?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Biały murzyn też jakoś zaczynał. To nie jest tak że rodzisz się raperem, i na porodówce dają ci łańcuch, Lexusa, 2 dziwek, willi, tony zielska i hektolitr balentajnsa (czy co oni tam wylewają na teledyskach). Chociaż patrząc na niektórych, zaczynam się zastanawiać...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Trzeba jakoś zaczynać, nie ma co. Abrazja coś o tym wie. Teraz KDK Squad, chłopaki z wielkiego blokowiska.

Przekaz Audiowizualny.



Ziomki mają to "coś" trzeba im to przyznać.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Stary, nie wiem skad Ty bierzesz takie materiały ... ale prosze o wiecej :D

Anonimowy pisze...

nie wiem dalczego ale jest mi zawsze przykro jak cos takiego ogladam :(

Maciej pisze...

życie :D

kondzio tak jakoś mi to wpada w ręce. wiesz ktoś mi wyśle linka albo sam trafie. jakoś tak wychodzi:D

No to trochę przykre ale powiem ci jedno laska to jest przykre:
http://www.youtube.com/watch?v=1WxCTX_sXYw
naprawde.

Anonimowy pisze...

jeden z komentarzy z youtube'a

"KDK - Kosmiczne Dzieci Kosmosu?" :D

Maciej pisze...

hehe:D
Nawet się zgadza.
Kosmiczni to oni są.
Dzieci też.
trzeba znaleźć tylko jeszcze coś do tego kosmosu...

Anonimowy pisze...

czego chcesz szukac? ;/ nie lapie ;P
rozwiniecie skrótu jest? jest! co wiecej? a co do K. to coz wiesz kazdy
kocha go na swoj sposob i stara sie
hmmm
eeee
hmmm
nie no kurwa na to nie ma wytlumaczenia co ja sie bede oszukiwal ;P zeenaadaaaa ;P

Blogger pl pisze...

Nie, gorki -nie zgadzam się.

Obrażając się na kogoś, że pod animę wkłada Kaczmarskiego, zachowujesz się jak kachuchy... Kaczorki... Piss... PiS (to nie ja - to mi nawala ;) ).

Co do zalewu kiczu - a "skład" z podstawówki kiczem jest i basta (Wyjątek: kultowy: http://www.youtube.com/watch?v=_hbg8LrmH64 ) to coś, co poraża.

Jest wolność słowa i z niej korzystajcie - jeśli ktoś zdejumuje Kaczmarskiego z pomnika i pokazuje dzieciakom - to jest to OK.

Jeśli ktoś na blogu wysławia kicz - to jakby go akceptował, pokazywał, że takie coś jest OK.

Przykład?
Jeśli pokażesz Avarię 1000 osobom, może 100 będzie chciało ci dać w ryj ("kichy mi nie pokazuj"), część to rozśmieszy, zapomną i pójdą dalej, część zignoruje - a część NA POWAŻNIE się zakocha w tej... "muzie" przez małe m.

PZDR
MATT

Maciej pisze...

hmm tu nie chodzi o to że ktoś pokazuje młodszym ode mnie Kaczmarskiego. Tu chodzi nie zrozumienie i nazwę to szumnie "profanacje" pewnej rzeczy. Przejaskrawiony przykład: to tak jak być pod archiwalne nagrania z obozów koncentracyjnych podłożył majkela dżeksona. pewnych rzeczy poptrostu się nie robi. podobnie sprawa się ma do pewnych symboli (np. koszuli CCCP). Żeby nie było.. napisałem do dziewczynki która zrobiła klip o którym moewa. Odpisała mi i przyznała się że nie powinna tego robić.

Co do avarii, uwielbiam ją:D ale ja lubie kicz :D

Blogger pl pisze...

Nie, gorki - zły przykład

O ilu ludziach słyszałeś, którzy zginęli, słuchając Kaczmarskiego? Ilu opozycjonistów zginęło za to, że słuchali tego kawałka?

Powiedzieć ci - żaden.

Zabraniając nowym pokoleniom przerabiać starych kawałków, zmuszasz ich do tego, by zapomnieli o tym, co stworzył J. Kaczmarski.
(dlatego nie krytykuję faceta, który wystawił w galerii instalację, w której zbudował Obóz koncentracyjny z klocków Lego? Szokujące? Może - ale rozpoczęło dyskusję - a to zwróciło uwagę mediów na problem).

Czy oglądając / słuchając pozerów-raperów, lub Kononowicza poczułeś się lepszy? Nie chodzi mi o to, że lepszy od nich?

Ale czy czegoś Cię to nauczyło?
Przemyśl.
PZDR