UWAGA

Od czasu do czasu na blogu będa pojawiać się materiały, które beda zawierały wulgarne treści.

czwartek, 25 stycznia 2007

SKĄD SIĘ BIORĄ DZIECI?

Przeglądałem ostatnio wtf generation i trafiłem na niesamowite rzeczy, przeglądałem tak poprostu a tu nagle zaczęły pojawiać się jakieś obrazki hentai na których panie wydzielały kał z pępka i piersi. doszedłem do wniosku że kogoś musi to podniecać ale w sumie to nie chce wiedzieć kogo i dlaczego, ale ponoć nazywa się to Koprofilia . Niemniej byłem twardy i udało mi się wyiskać pare ciekawych materiałów.



trzeba generralnie powiększyć ten obrazek. pochodzi z niemieckiej książki a narracja zaczyna się w wolnym tłumaczeniu mniej więcej tak:
"Widzisz tu dziecko.
Czy wiesz jak przyszło ono na świat?"

jeśli kogoś interesują dalsze opisy to mogę przetłumaczyć...

I z zupełnie innej beczki...rozmowa o daily art...
20:41:00 mattness
sorry - przez pół roku tam nie zaglądałem i nadrabiam zaległości
20:42:10 JA
spox
20:43:03 LOD
i tak zadko pisóje
20:43:30 mattness
wolę rzadko i dobrze, niż 13latkę - grafomankę

tak świat jest piękny

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Strasznie brzydcy ci Niemcy.